fateyn shamyra
About Links Love Entries

________________________________________________________________________________________
Wednesday 13 May 2015 | 06:06 | 0 lovee
hai semua.. da lama tak meng"update" blog ni..dah penuh sawang..almaklumlah dah busy sekarang ni life as student banyak sangat dugaan macam-macam aku tempuh..nak2 pasal kawan..dalam hidup ni nak cari kawan yang betul-betul boleh dibuat kawan yang faham kita teraamat lah susah..sedihnya aku rasa..i miss my best friends so much..NOOR ALIA AIMAN..miss u sangat-sangat...hmmm..rindu nak jadi diri sendiri..bila kesayangan aku tambahkan lagi masalah aku kat sini buat hidup aku stress sangat2..aku nak jadi diri aku..aku nak buat semua mende yang aku suke..tapi aku x boleh..semester lepas aku hepy sangat2 jalani hidup aku dgn family petanque but this sem memang menyakitkan aku.dan menyeksa aku sesangat...ya allah.bagi lah aku kekuatan..sensungguhnya hamba mu ini dah penat menghadapi dugaan mu selama 11tahun ni..bagi lah aku sikit je kebahagiaan..10 minit pon jadi lah..aku dah tak larat hadap semua ni..aku dah xkuat sebenarnya..aku bertahan sebab mama je..she`s my everything..kadang2 aku rasa hidup aku ni terok sangat..but i must through it by myself..alone..semua ni x mudah bagi aku..alime pulak dye bagi tekanan sangat2 sometimes aku rasa bai kaku mati dari aku terus terseksa macam ni.. i hate my life so much..aku tak nak tempuh semua ni sorg2 tapi aku terpaksa..dan terpaksa berlagak hipokrit depan semua orang..

Past | New Story
_______________________________________
Disclaimer


Hello and Welcome my orang lidi(s). kawasan larangan telah diceroboh..hehe . .this is were i shout everything. dont forget to leave your footstep. . . k bai :)
nice to meet you dear

Status : perlu muhasabah diri sekarang

_______________________________________
HEARTBEAT

.

_______________________________________
TALK HERE

Put your cbox/fibox code here.